PANDHY’S™ POST #111 – 30 napos kihívás
„A cél terv nélkül csak kívánság.” (Antoine de Saint-Exupéry)
Megjött az ősz, sokan ezt az időszakot használják egyfajta számvetésre, új dolgok indítására.
Részt vettem korábban egy harminc napos kihíváson, és bár sokan elestünk a harcmezőn, többet nyertünk vele, mint korábban gondoltuk. Én például még két jóbarátot is.
Indítanék egy harminc napos „Az én tíz perces marketingem” kihívást! ?
Felsorolok nektek pár, tíz perc alatt kivitelezhető ötletet, ebből kell minden nap, harminc napig választani és végre is hajtani egyet!
Egy hónap múlva megbeszéljük! ? Ne aggódj, ha furának/viccesnek/meredeknek/kivitelezhetetlennek/idegennek tűnik, csak csináld!
Tíz perc és nyersz! Ne hagyj ki egy napot sem! Komoly változást fogsz tapasztalni! ?
- Menj át az út túloldalára, és nézd meg a szalon bejáratát/kirakatát, mintha vendég lennél! Ha kell, változtasd meg, ami nem tetszik. (lábtörlő/virágkaspó/ajtódísz stb.)
- Figyeld meg egy törzsvendéged, mit csinál a belépéstől a kilépésig, elemezd, milyen utat jár be, mit kér, hogy jobban megismerd a vendégeid mit szeretnének kapni, nem csak azt, te mit szeretnél adni nekik. Érhetnek meglepetések! ?
- Készíts ügyfél-kérdőívet, mi lenne számukra az őszi szezon kedvence és milyen kezelést szeretne, amire eddig nem volt ideje/kedve/pénze (dobhatják egy gyűjtődobozba a válaszokat)
- Tegyél új képet a szalonodról Instára és írj hozzá, minimum 10 hastaget.
- Vásárolj új, színes, olcsó esernyőket, jön az esős időszak.
- Készíts be néhány új kekszet, csokoládét vagy más nasit, mint az eddig megszokottak, esetleg vegyél egy szép, feltűnő, új kínálótálat.
- Frissítsd a szalon zene lejátszási listáját, a vendég is unja már csak volt gyerekszobája ?
- Készíts nem megszokott PANDHY’S™ BeauTEA-t, mesélj róla minden vendégnek, ajánlj katalógust a vásárlás mellé ajándékba.
- Készíts két-három féle PANDHY’S™ BeauTEA tasakot, egy teáskanál/tasak, add ajándékba búcsúzáskor, mesélj a hatásáról, saját élmény még jobb!
- Foglalj időpontot magadnak egy szalonba, aminek már régóta érdekel a berendezése vagy szolgáltatása, kémkedj ? elemezz és fejlődj, tekintsd befektetésnek.
- Frissítsd a Facebook borítóképed.
- Tervezz kezeléseket, ajándékötleteket, csomagokat, csomagolásokat az elkövetkező időszakokra, Karácsony, Új év, Halloween, télapó, jeles névnapok
- Nézd át nyomtatott marketing anyagaidat. (szórólap,prospektus) Nem kell frissíteni?
- Legyél naprakész, nézd meg a lehetőségeket és menj el szépség- esztétikai szakkiállításra. Ne felejtsd el előre kihúzni a napod! ?
- Posztolj a PANDHY’S™ kozmetikusok Facebook oldalra képet és szöveget.
- Készíts kis élő videóbejelentkezést a szalonból/kezelés közben/szalonba menet az utcáról. (Ezt is megoszthatod a facebook csoportban is!!)
- Elemezd Facebook adataid. Hány embert érsz el valójában? Nézd meg, melyik időszakban keresik leginkább az oldalad.
- Készítess profi fotóssal és posztolj két szemet gyönyörködtető fényképet a közösségi médiában – új kezelés/új termék, de legjobb a portré munka közben.
- Kérd meg a vendégeidet, hogy ma osszanak meg online véleményt a szalonodról/szolgáltatásodról.
- Küldj kézzel írt köszönőlevelet pár törzsvendégednek, ajánld nekik az új őszi/téli/karácsonyi kezelésed elsőként kipróbálásra (VIP) valami kedves ajándékkal (plusz 15 perc kezelési idő, plusz szérum, extra összetevőjű maszk)
- Elemezd vendégeidet költésük alapján, találd ki, hogyan jutalmazhatod a sokat költőket/rendszeresen járókat, jól fog esni nekik, hogy figyelsz rájuk! (Ma ajándékba adom a szemöldökfestést a pillához/ hónaljcukrozást a teljes karhoz, ezzel szeretném megköszönni, hogy visszatérő vendégem vagy.)
- Vegyél 3 dobókockát és igyál egy jó kávét! Vezesd be a dobókockás játékot, aki három hatost dob, ajándék 15 percet vagy 10% kedvezményt kap aznap. A vesztes kapjon mini csokit. (Jobban élvezik, mint gondolnád!)
- Néz ki egy helyi vállalkozást, akivel közösen tudjátok ajánlani egymást az ünnepi időszakban, (virágos, fehérneműboltos, kávézó), hívd meg egy ajándék kezelésre, készíts ajánlókártyákat magadról.
- Rendelj néhány új posztert a kezeléseidről/termékekről.
- Nézd át és jelöld be a helyi esküvői kiállításokat, fesztiválokat és eseményeket, amelyek marketing lehetőségek szépségápolási szolgáltatásaid népszerűsítésére.
- Helyezz el egy kosár kis csábító terméket a pulton, ahol fizet a vendég.
- Tűz ki célul egy nagyobb összeget, amit termékeladásból akarsz ma elérni, vess be mindent, hogy elérd! Jutalmazd meg magad!
- Ellenőrizd, hogy az árak/kezelések naprakészek e a szalon weboldalán. Könnyen értelmezhető e?
- Vegyél valami fejdíszt, a játékos kedvű vendégeknek ajánld fel, hogy így csinálhatnak veled selfiet, posztold!
- Küldj sms-t 10 vendégnek,” Tíz vendéget sorsoltam, nyertél 15 perc extra masszázst vagy 10% kedvezményt, beválthatod jövő péntekig. Gratulálok!”
- Ellenőrizd, hogy a szalon webhelye mobilbarát-e. Megtalálnak e helyszín alapján? Jól töltöttél ki mindent? Kérj szakértői segítséget, ha kell.
- Frissítsd a masszázskínálatod.
- Hívj meg egy helyi újságírót egy új kezelésedre, cserébe írhat a kezelésről és persze megemlítheti benne a neved és elérhetőségedet.
- Kicsit változtass a berendezésen, rendezd át a kirakatot, egy polcot, cseréld meg a párnákat, vegyél új takarót, jön a hideg.
- Keress egy új PANDHY’S™ képzést és foglalj rá időpontot.
Remélem, minden nap kiválasztasz és megcsinálsz ezek közül egyet, tekintsd játéknak, de valójában közben a vállalkozásodon dolgozol, nem „csak” a vállalkozásodban.
Sok sikert kívánok!
Szeretettel,Melinda
Webshopunkban mindenre találsz megoldást, sőt több termék közül is választhatsz, ami Neked a legmegfelelőbb.
Nézz körül a képre kattintva!