PANDHY’S™ POST #111 – 30 napos kihívás

„A cél terv nélkül csak kívánság.” (Antoine de Saint-Exupéry)

Megjött az ősz, sokan ezt az időszakot használják egyfajta számvetésre, új dolgok indítására.

Részt vettem korábban egy harminc napos kihíváson, és bár sokan elestünk a harcmezőn, többet nyertünk vele, mint korábban gondoltuk. Én például még két jóbarátot is.

Indítanék egy harminc napos „Az én tíz perces marketingem” kihívást! ?

Felsorolok nektek pár, tíz perc alatt kivitelezhető ötletet, ebből kell minden nap, harminc napig választani és végre is hajtani egyet!

Egy hónap múlva megbeszéljük! ? Ne aggódj, ha furának/viccesnek/meredeknek/kivitelezhetetlennek/idegennek tűnik, csak csináld!

Tíz perc és nyersz! Ne hagyj ki egy napot sem! Komoly változást fogsz tapasztalni! ?

  1. Menj át az út túloldalára, és nézd meg a szalon bejáratát/kirakatát, mintha vendég lennél! Ha kell, változtasd meg, ami nem tetszik. (lábtörlő/virágkaspó/ajtódísz stb.)
  2. Figyeld meg egy törzsvendéged, mit csinál a belépéstől a kilépésig, elemezd, milyen utat jár be, mit kér, hogy jobban megismerd a vendégeid mit szeretnének kapni, nem csak azt, te mit szeretnél adni nekik. Érhetnek meglepetések! ?
  3. Készíts ügyfél-kérdőívet, mi lenne számukra az őszi szezon kedvence és milyen kezelést szeretne, amire eddig nem volt ideje/kedve/pénze (dobhatják egy gyűjtődobozba a válaszokat)
  4. Tegyél új képet a szalonodról Instára és írj hozzá, minimum 10 hastaget.
  5. Vásárolj új, színes, olcsó esernyőket, jön az esős időszak.
  6. Készíts be néhány új kekszet, csokoládét vagy más nasit, mint az eddig megszokottak, esetleg vegyél egy szép, feltűnő, új kínálótálat.
  7. Frissítsd a szalon zene lejátszási listáját, a vendég is unja már csak volt gyerekszobája ?
  8. Készíts nem megszokott PANDHY’S™ BeauTEA-t, mesélj róla minden vendégnek, ajánlj katalógust a vásárlás mellé ajándékba.
  9. Készíts két-három féle PANDHY’S™ BeauTEA tasakot, egy teáskanál/tasak, add ajándékba búcsúzáskor, mesélj a hatásáról, saját élmény még jobb!
  10. Foglalj időpontot magadnak egy szalonba, aminek már régóta érdekel a berendezése vagy szolgáltatása, kémkedj ? elemezz és fejlődj, tekintsd befektetésnek.
  11. Frissítsd a Facebook borítóképed.
  12. Tervezz kezeléseket, ajándékötleteket, csomagokat, csomagolásokat az elkövetkező időszakokra, Karácsony, Új év, Halloween, télapó, jeles névnapok
  13. Nézd át nyomtatott marketing anyagaidat. (szórólap,prospektus) Nem kell frissíteni?
  14. Legyél naprakész, nézd meg a lehetőségeket és menj el szépség- esztétikai szakkiállításra. Ne felejtsd el előre kihúzni a napod! ?
  15. Posztolj a PANDHY’S™ kozmetikusok Facebook oldalra képet és szöveget.
  16. Készíts kis élő videóbejelentkezést a szalonból/kezelés közben/szalonba menet az utcáról. (Ezt is megoszthatod a facebook csoportban is!!)
  17. Elemezd Facebook adataid. Hány embert érsz el valójában? Nézd meg, melyik időszakban keresik leginkább az oldalad.
  18. Készítess profi fotóssal és posztolj két szemet gyönyörködtető fényképet a közösségi médiában – új kezelés/új termék, de legjobb a portré munka közben.
  19. Kérd meg a vendégeidet, hogy ma osszanak meg online véleményt a szalonodról/szolgáltatásodról.
  20. Küldj kézzel írt köszönőlevelet pár törzsvendégednek, ajánld nekik az új őszi/téli/karácsonyi kezelésed elsőként kipróbálásra (VIP) valami kedves ajándékkal (plusz 15 perc kezelési idő, plusz szérum, extra összetevőjű maszk)
  21. Elemezd vendégeidet költésük alapján, találd ki, hogyan jutalmazhatod a sokat költőket/rendszeresen járókat, jól fog esni nekik, hogy figyelsz rájuk! (Ma ajándékba adom a szemöldökfestést a pillához/ hónaljcukrozást a teljes karhoz, ezzel szeretném megköszönni, hogy visszatérő vendégem vagy.)
  22. Vegyél 3 dobókockát és igyál egy jó kávét! Vezesd be a dobókockás játékot, aki három hatost dob, ajándék 15 percet vagy 10% kedvezményt kap aznap. A vesztes kapjon mini csokit. (Jobban élvezik, mint gondolnád!)
  23. Néz ki egy helyi vállalkozást, akivel közösen tudjátok ajánlani egymást az ünnepi időszakban, (virágos, fehérneműboltos, kávézó), hívd meg egy ajándék kezelésre, készíts ajánlókártyákat magadról.
  24. Rendelj néhány új posztert a kezeléseidről/termékekről.
  25. Nézd át és jelöld be a helyi esküvői kiállításokat, fesztiválokat és eseményeket, amelyek marketing lehetőségek szépségápolási szolgáltatásaid népszerűsítésére.
  26. Helyezz el egy kosár kis csábító terméket a pulton, ahol fizet a vendég.
  27. Tűz ki célul egy nagyobb összeget, amit termékeladásból akarsz ma elérni, vess be mindent, hogy elérd! Jutalmazd meg magad!
  28. Ellenőrizd, hogy az árak/kezelések naprakészek e a szalon weboldalán. Könnyen értelmezhető e?
  29. Vegyél valami fejdíszt, a játékos kedvű vendégeknek ajánld fel, hogy így csinálhatnak veled selfiet, posztold!
  30. Küldj sms-t 10 vendégnek,” Tíz vendéget sorsoltam, nyertél 15 perc extra masszázst vagy 10% kedvezményt, beválthatod jövő péntekig. Gratulálok!”
  31. Ellenőrizd, hogy a szalon webhelye mobilbarát-e. Megtalálnak e helyszín alapján? Jól töltöttél ki mindent? Kérj szakértői segítséget, ha kell.
  32. Frissítsd a masszázskínálatod.
  33. Hívj meg egy helyi újságírót egy új kezelésedre, cserébe írhat a kezelésről és persze megemlítheti benne a neved és elérhetőségedet.
  34. Kicsit változtass a berendezésen, rendezd át a kirakatot, egy polcot, cseréld meg a párnákat, vegyél új takarót, jön a hideg.
  35. Keress egy új PANDHY’S™ képzést és foglalj rá időpontot.

Remélem, minden nap kiválasztasz és megcsinálsz ezek közül egyet, tekintsd játéknak, de valójában közben a vállalkozásodon dolgozol, nem „csak” a vállalkozásodban.

Sok sikert kívánok!

Szeretettel,Melinda

Webshopunkban mindenre találsz megoldást, sőt több termék közül is választhatsz, ami Neked a legmegfelelőbb.

Nézz körül a képre kattintva!