PANDHY’S™ POST #91 – A Globetrotter – pár nap alatt a Föld körül

A mai cikkemben, ami nem mellesleg a Moszkva-Budapest járaton íródik –  arra vetemedem, hogy nem csak az egyik termékemről írok, hanem egy kicsit sajátmagamról is.

A rendes évi Minden-Oroszok PANDHY’S™ konferenciájáról tartunk éppen hazafelé, ahol egyebek mellett a lakossági értékesítésről, az ehhez kapcsolódó kommunikációról, és persze a retail termékeinkről volt szó.

Ilyen alkalmakkor mindig rácsodálkozom, hogy az európai piacainkon mennyire gyengélkedik a lakossági termékértékesítés, és hogy olyan hatalmas forgalmú és klientúrájú disztribúciók is, mint például az orosz, csak egyhelyben topognak ezzel a kérdéskörrel. A szalonok tulajdonosai és kozmetikusai pedig szintén alig-alig értékesítenek termékeket otthoni használatra. Különösen olyan termékeket, amelyeknek nincs professzionális megfelelője, csak lakossági.

Pedig nagyképűség nélkül állíthatom, hogy nagyon különlegesek és hatásosak a termékeink. A fejlesztési szándék is az, hogy fineszes,  egyedi termékeket kínáljunk a kozmetikusoknak továbbértékesítésre, amelyek mindegyikének jól kommunikálható storyja van és szerintem játszi könnyedséggel értékesíthető.

Azt látom, hogy szinte senkinek sem okoz gondot, hogy meggyőzze a vendégét arról, hogy SigmaLine Mosakodó habot, vagy ACV-t, vagy éppen Miraculum olajat használjon az otthoni bőrápolásban, és ezeket a termékeket nagyszámban értékesítse.

Nyilván az lehet a magyarázat, hogy ezekkel az utóbb említett termékekkel a kozmetikusoknak saját tapasztalatai vannak a szalonbéli alkalmazás okán, ismerik ezek hatásmechanizmusát, tudják, hogy mire jók ezek a termékek, hisznek bennük, mert látják, hogy működnek, így nagyobb magabiztossággal és abszolút hitelesen tudják ezeket ajánlani.

Ezzel szemben a különféle indikációkra, kifejezetten otthoni felhasználásra készült formulákról a kozmetikus sajnos csak annyit tud, amennyi a különböző háttéranyagokból kiderül, az esetek nagyrészében ezekhez a termékekhez neki magának semmilyen tapasztalata nem kapcsolódik, ezért ezeket vagy egyáltalán fel sem veszik a szalonkínálatukba, vagy ha ott is van belőlük egy-egy a polcokon nem nagyon tudnak róla mit mondani, esetleg eszükbe sem jut, hogy kínálják a vendégeknek.

Nos, ezt a felismerést tettük, és Olasz Kata kolleganőmmel, jól el is döntöttük, hogy kitaláljuk milyen gyártói kommunikációval és eszközökkel fogjuk ezt a problémát orvosolni a munkánk során.

A projekt első lépéseként rá is térnék a megosztandó saját tapasztalatra a Globetrotter nevű termékünkkel kapcsolatban. A helyzet az, hogy én, mint megélhetési Globetrotter praktikusan állandóan úton vagyok, utálok nagy csomagokkal utazni és mivel a cipőimről nem tudok lemondani, a szépségápolási cuccaim frontján racionalizálok, így tusfürdő, sminklemosó és testápoló gyanánt mindig egy tubus Globetrottert viszek magammal, ami a még erősen téli moszkvai tavaszban is tökéletesen megállja a helyét, és biztos, hogy a jó meleg és párás Taipeiben is kiválóan fog szolgálni, ahova hétfőn este indulok.

Nagyszerű dolog, hogy a klíma és a napszak függvényében variálhatom a készítmény konzisztenciáját, az egészen olajostól a hűsítő, pillekönnyűig. Kellemesen frissítő, minden parfümmel jól harmonizáló az illata, és a méreténél fogva akkor is velem lehet, ha csak kézipoggyásszal utazom.

Biztos vagyok tehát benne, hogy az enyémhez hasonló életformájú embereknek ez egy főnyeremény, és azt is tudom, hogy nem kevés ilyen ember van, akinek sikerrel kínálhatjuk ezt az egyébként gyártástechnológiai és összetétel szempontból is hátborzongatóan különleges terméket!

Az utóbbiak részleteivel már persze nem borzolom a kedélyeket, hanem annak reményében kívánok Mindenkinek nagyon kellemes hétvégét, hogy hasznosnak találják a soraimat!

Üdvözlettel;

Borbíró Gertrud

Webshopunkban mindenre találsz megoldást, sőt több termék közül is választhatsz, ami Neked a legmegfelelőbb.

Nézz körül a képre kattintva!